Kvě 222024
 

Využili  jsme rádi možnost zařadit termokamery do  výuky.  Výukové sady s  termokamerami pomáhají žákům pochopit, jak funguje teplo – zábavně, interaktivně a s důrazem na mezipředmětovou kreativitu. Tento projekt podporuje a zajišťuje MAS Hranice.

Naši druháci se seznámili s touto novou  digitální technikou- měřili teplotu  pevného tělesa a to sedátka židle před zahřátím. Zjistili jak se teplota mění. Aktivita žáky zaujala a sami vyhledávali  další objekty a zjišťovali jak pod termokamerou vypadají a jakou teplotu vykazují.

V sedmé třídě žáci vyzkoušeli tření pravítkem a měření,  také zjišťovali teplotu těla po pohybové aktivitě. Zprvu se tvářili k nové činnosti nedůvěřivě, posléze je aktivita vtáhla do činností.

Třeťáci měřili teplotu částí těla před třením. Pak místo na těle několik desítek sekund třeli a změřili následnou teplotu. Děti zjistily, že třením se teplota zvyšuje. Při práci spolupracovaly, záznamy zapisovaly. Při měření požívaly stupně Celsia.

Všechny ročníky práce s termokamerami bavila.

 

 

 

Je nám líto, ale formulář pro přidávání komentářů je momentálně uzavřen.

© 2013 ZŠ a MŠ Hranice, příspěvková organizace; Hranická 100; 753 61 Hranice IV - Drahotuše Wordpress
šablona Suffusion