Využili jsme rádi možnost zařadit termokamery do výuky. Výukové sady s termokamerami pomáhají žákům pochopit, jak funguje teplo – zábavně, interaktivně a s důrazem na mezipředmětovou kreativitu. Tento projekt podporuje a zajišťuje MAS Hranice.
Naši druháci se seznámili s touto novou digitální technikou- měřili teplotu pevného tělesa a to sedátka židle před zahřátím. Zjistili jak se teplota mění. Aktivita žáky zaujala a sami vyhledávali další objekty a zjišťovali jak pod termokamerou vypadají a jakou teplotu vykazují.
V sedmé třídě žáci vyzkoušeli tření pravítkem a měření, také zjišťovali teplotu těla po pohybové aktivitě. Zprvu se tvářili k nové činnosti nedůvěřivě, posléze je aktivita vtáhla do činností.
Třeťáci měřili teplotu částí těla před třením. Pak místo na těle několik desítek sekund třeli a změřili následnou teplotu. Děti zjistily, že třením se teplota zvyšuje. Při práci spolupracovaly, záznamy zapisovaly. Při měření požívaly stupně Celsia.
Všechny ročníky práce s termokamerami bavila.
Je nám líto, ale formulář pro přidávání komentářů je momentálně uzavřen.